Welkom bij ons Forum!
Help meebouwen aan ons forum om het een centraal punt te maken van tips en ideeen!
Om te kunnen schrijven in ons forum moet je wel even inloggen. Heb je nog geen inloggegevens dan moet je je nog registreren.
Veel schrijfplezier!

Ecp Cosmetics team

Welkom bij ons Forum!
Help meebouwen aan ons forum om het een centraal punt te maken van tips en ideeen!
Om te kunnen schrijven in ons forum moet je wel even inloggen. Heb je nog geen inloggegevens dan moet je je nog registreren.
Veel schrijfplezier!

Ecp Cosmetics team

ecp nails forum

Forum  Discussions  Overige  Glass tips
Vorige Vorige

Volgende Volgende
Nieuw bericht 6-5-2009 12:33
  Annick
5 berichten
Geen rangschikking

Glass tips 
Krijgen jullie in de toekomst ook Glass tips in de webwinkel?

Nieuw bericht 6-5-2009 15:39
  Ecp Cosmetics
12 berichten
Geen rangschikking

Re: Glass tips 
Gewijzigd door Ecp Cosmetics  op 6-5-2009 16:13:35)
Beste Annick,
Ja, wij krijgen binnenkort Glasstips binnen om mooie nailart nagels mee te maken
Waarschijnlijk binnen 2 weken zijn de tips verkrijgbaar.

Met vriendelijke groet,
Ecp Cosmetics

Nieuw bericht 6-5-2009 15:42
  Annick
5 berichten
Geen rangschikking

Geweldig, want ik zag dat jullie nog meer nieuwe dingen hebben/krijgen! Dan kom ik snel eens shoppen hoor, want de prijzen en producten zijn erg interesant...

Nieuw bericht 6-5-2009 15:51
  Ecp Cosmetics
12 berichten
Geen rangschikking

Gewijzigd door Ecp Cosmetics  op 6-5-2009 16:16:20)
Hallo Annick,

Ik kan je alvast een kleine vooruitblik geven van wat er spoedig gaat komen :Diverse designs nail art stickers, nieuwe Uv lampen, Glasstips, Nagelsjablonen, molding tool om sjabloonnagels mee te vormen, Nieuwe serie penselen & nail art penselen, freesjes. En...in de toekomst komt nog veel meer! Alvast veel snuffel & shop plezier gewens!

Groet,
Ecp Cosmetics

Vorige Vorige

Volgende Volgende
  Forum  Discussions  Overige  Glass tips

Privacybeleid  |  Gebruiksovereenkomst © Copyright ECP Cosmetics 1997-2009. Alle rechten voorbehouden.
This site was created by iNet GS Internet Solutions