Welkom bij ons Forum!
Help meebouwen aan ons forum om het een centraal punt te maken van tips en ideeen!
Om te kunnen schrijven in ons forum moet je wel even inloggen. Heb je nog geen inloggegevens dan moet je je nog registreren.
Veel schrijfplezier!

Ecp Cosmetics team

Welkom bij ons Forum!
Help meebouwen aan ons forum om het een centraal punt te maken van tips en ideeen!
Om te kunnen schrijven in ons forum moet je wel even inloggen. Heb je nog geen inloggegevens dan moet je je nog registreren.
Veel schrijfplezier!

Ecp Cosmetics team

ecp nails forum

Forum  Discussions  Overige  Hoi Ilse
Vorige Vorige

Volgende Volgende
Nieuw bericht 16-6-2009 22:41
  SalonDesiree
1 berichten
Geen rangschikking

Hoi Ilse 
 Hoi Ilse,

Op 15 en 16 juni hebben mijn dochter en ik bij jou de cursus gevolgd. Wij hebben 2 hele leuke dagen gehad waar we nog lang met veel plezier aan zullen denken. Jouw enthousiasme voor het vak heeft ons enorm gemotiveerd. Bedankt voor deze leerzame ervaring. Ik kom zeker op herhaling bij je om nog meer te leren.Ik houd je op de hoogte van onze ontwikkelingen en zodra we in de top 5 van de meest succesvolle zakenvrouwen staan nodig ik je uit voor een beautydag nagelstyling in Hengelo...haha

Gr Desiree ter Elst

Vorige Vorige

Volgende Volgende
  Forum  Discussions  Overige  Hoi Ilse

Privacybeleid  |  Gebruiksovereenkomst © Copyright ECP Cosmetics 1997-2009. Alle rechten voorbehouden.
This site was created by iNet GS Internet Solutions