Welkom bij ons Forum!
Help meebouwen aan ons forum om het een centraal punt te maken van tips en ideeen!
Om te kunnen schrijven in ons forum moet je wel even inloggen. Heb je nog geen inloggegevens dan moet je je nog registreren.
Veel schrijfplezier!

Ecp Cosmetics team

Welkom bij ons Forum!
Help meebouwen aan ons forum om het een centraal punt te maken van tips en ideeen!
Om te kunnen schrijven in ons forum moet je wel even inloggen. Heb je nog geen inloggegevens dan moet je je nog registreren.
Veel schrijfplezier!

Ecp Cosmetics team

ecp nails forum

Forum  Discussions  Tips en tricks  Acrylmallen
Vorige Vorige

Volgende Volgende
Nieuw bericht 14-4-2009 22:52
  Ecp Cosmetics
12 berichten
Geen rangschikking

Acrylmallen 
Het nieuwste op Acrylstyleer gebied
zijn de Dual system nailforms, of wel Acrylmallen. Echt makkelijk en revolutionair te noemen! Voor een uitgebreide gebruiksaanwijzing kijk je onder onze cursussen. Wel nog even een goede tip, kies altijd de mal iets groter dan de nagel is. Anders krijg je een te dunne dekking.
Heb je ervaring met het gebruik van dit product en je wilt nog wat extra tips geven, schrijf het hier.
Niets is perfect, heb je ook wat problemen ondervonden waar je graag wat oplossingen voor wilt plaats dan gerust je bericht.

Gegroet,
Ecp Cosmetics

Nieuw bericht 20-4-2009 13:31
  monique feytel
1 berichten
Geen rangschikking

Re: Acrylmallen 
hallo ik heb even tip nodig ik ben begonnen met acrylmallen
ik loop tegen de feit aan als ik hem op mijn nagel druk dat de witte tip rand uit lekt wat doe ik verkeert
groetjes m feytel

Nieuw bericht 20-4-2009 23:45
  Ecp Cosmetics
12 berichten
Geen rangschikking

Hallo Monique,
Wat leuk dat je je vraag hier stelt.
Werken met acrylmallen is echt superleuk om te doen.

De oplossing voor jou probleem is vrij simpel.
Je maakt eerst de witte tip rand in de mal, zet de smileline erin en laat dit drogen.
Door dit eerst te drogen kan het tijdens het aandrukken van de mal niet meer verschuiven of week worden door het transparante acryl.
Als de witte rand is uitgehard dan breng je vervolgens roze of transparant aan in het nagelbed gedeelte, laat het heel even drogen zodat net even het hele vloeibare eraf is, en druk het dan op de nagel. Druk niet te hard, anders druk je het zachte acryl er direct weer uit via de zijkanten. Zo blijft de witte rand mooi scherp staan. Neem ook altijd de mal ietsjes groter dan de natuurlijke nagel is. anders maak je een te dunne nagel.

Heel veel succes gewenst!  
Ecp Cosmetics

Nieuw bericht 27-12-2009 21:07
  astrid
1 berichten
Geen rangschikking

is dit ook te gebruiken voor nagelbijters.
en hoe kan ik de uitgroei bijwerken.

Vorige Vorige

Volgende Volgende
  Forum  Discussions  Tips en tricks  Acrylmallen

Privacybeleid  |  Gebruiksovereenkomst © Copyright ECP Cosmetics 1997-2009. Alle rechten voorbehouden.
This site was created by iNet GS Internet Solutions